Friday, April 10, 2009

Are you Crazy?



一日有二十四小時,
八小時睡覺,
用一小時靈修其實只佔一天的廿四份一。
最近覺得一小時的靈修後的十五小時裡,
總是記不起靈修的內容、
或與上帝親近的情度比不上靈修的時候,
總是不滿足這十五小時活在忘了上帝的生活裡。
有人聽見我這樣分享,
便說:吓,一小時靈修仲唔夠?仲要多十五小時?
很強烈感覺在他口唇邊想說:Are you Crazy?
我的回應是:Yea, I'm Crazy!
保羅說:我們若果顛狂,是為神...
倘若我一天花了一小時靈修,
這不是說我已經得著了,已經完全了;
我乃是竭力追求
或者可以得著基督耶穌所以得著我的。
弟兄們,我不是以為自己已經得著了;
我只有一件事,就是忘記背後,
努力面前的,向著標竿直跑,
要得神在基督耶穌裡從上面召我來得的獎賞。
~ 腓立比書 3:12-14

神啊,我要竭力追隨你,
唯有你是籍得我這樣為你顛狂,
求你的靈時常提醒我你的話語,
因為你的話語是我腳前的燈、路上的光。

I Will Run to You by Darlene Zschech

Your eye is on the sparrow
And Your hand, it comforts me
From the ends of the Earth to the depth of my heart
Let Your mercy and strength be seen

You call me to Your purpose
As angels understand
For Your glory, may You draw all men
As Your love and grace demand

And I will run to You
To Your words of truth
Not by might, not by power
But by the spirit of God
Yes I will run the race
'Till I see Your face
Oh let me live in the glory of Your grace

No comments: